سپر عقب ام وی ام 315

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سپر عقب ام وی ام 315

سپر عقب ام وی ام 315 یکی دیگر از لوازم یدکی ام وی ام می باشد که بسیار حائز اهمیت است. طراحان این خودرو علاوه بر جنبه تزئینی به جنبه ایمنی این خودرو نیز اهمیت داده اند، در نتیجه با جذب ضربات ناشی از تصادفات سطح ایمنی سرنشینان خودرو را افزایش داده اند.

سپر عقب خودروها یکی از قطعات محافظ آن می باشند که از خودرو در مقابل انواع ضربات خارجی که از سمت عقب به آن وارد می شود، محافظت می نمایند. این قطعه از خودرو با فاصله استانداردی از زمین و پایین تر از قطعاتی مثل چراغ های عقب و درب صندوق عقب روی خودرو نصب می شود. کاربرد سپر در همه خودرو ها یکسان است اما ظاهر آن با توجه به نوع خودرو متفاوت می باشد.

خرید سپر عقب از فروشگاه آنلاین ترودو

سپر عقب ام وی ام 315

همانطور که می دانید  یک سری افراد سود جو با استفاده از اطمینان مردم به آن ها لوازم یدکی متفرقه را با قیمت پایین می فروشند و اصلا  به این موضوع فکر نمی کنند که ممکن است چه اتفاقاتی رخ دهد، زیرا این قطعات از مواد نا مرغوب ساخته شده اند و به اندازه کافی مقاوم نیستند، برای مثال شما فکر کنید که یک سپر برای خودروی خود خریداری کنید و این سپ مقاوم نباشد در این صورت با کوچک ترین تصادف این قطعه هم خود آسیب می بیند هم از بدنه و موتور خودرو محافظت نمی کند و در نتیجه ایمنی و امنیت خودرو کاهش می یابد.

اما نگران نباشید امروزه با نظارات فروان بر روی فروشگاه های آنلاین، صاحبان فروشگاه های اینترنی در صدد تایید خود به مشتریانشان هستند. فروشگاه آنلان لوازم یدکی ترودو اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام و سایر خودرو های چینی کرده است و شما می تونید از این مجموعه با خیالی راحت خرید کنید، همچنین با خرید از این فروشگاه شما ضمانت نامه ای را در یافت می کنید که نشان دهنده اصل و اورجینال بودن لوازم یدکی خودرو می باشد. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به دنبال راهی برای کمک و حفظ آسایش و آرامش برای مشتریان خود می باشد.

بیشتر بخوانید: خرید سپر جلو ام وی ام 315

نقش سپر در خودرو

سپر عقب ام وی ام 315

سپر ماشین یکی از قطعات بیرونی و ظاهری در جلو و عقب خودرو می باشد که هر فردی هر چند نا آشنا با مسائل خودرو، باز این قطعه را می شناسد. هدف اصلی وجود این قطعه گرفتن ضربات احتمالی در جلو و عقب خودرو می باشد و به نحوی جزو قطعات ایمنی در خودرو محسوب می شود و از آنجا که هر خودرویی به دو سمت جلو و عقب می تواند حرکت داشته باشد، به همین منظور سپر را در این دو قسمت طراحی و کار گذاشته اند. 

شاید بپرسید که ممکن است خودرو از طرفت درب نیز دچار حادثه و ضربه شود. بله، اما این خودروی در حال رانندگی ممکن است با سرعت بسیار بالایی با خودرو و یا مانع دیگری از جلو و یا عقب برخورد داشته باشد. ضربات برخوردی از سمت درب ها همیشه ضعیف تر و خیلی کمتر از جلو و عقب خودرو می باشند اما باز برای گرفتن ضربات احتمالی پهلوهای خودرو، معمولا زه های پلاستیکی بر روی در ماشین قرار می گیرد، تا مانع از برخورد هر جسم خارجی با بدنه خودرو گردد.

ویژگی های خرید سپر عقب MVM 315 از ترودو

سپر عقب ام وی ام 315

  • مقاوم در برابر ضربه ها
  • با طراحی زيبا
  • متشكل از آلياژ با كيفيت
  • نصب راحت
  • طراحی مدرن
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت
  • مطابق استاندارد جهانی
  • ساخته از آلياژ درجه يک
  • ارسال به تمام نقاط
  • دارای بسته بندی مقاوم برای حمل آسان
  • دارای مقاومت بالا و انعطاف ‌پذیری برای نصب راحت و فرم دهی بهتر
  • دارای ضمانت اصالت کالا و کیفیت برتر

شما می توانید سپر عقب MVM 315 اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب و با کیفیتی بالا از فروشگاه ترودو خریداری کنید. برای خرید این محصول و یا سایر لوازم یدکی مورد نیازتان از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام محصول، مدل و نوع خودرو را وارد کنید. پس از آن می توانید به راحتی خرید کنید و در اسرع وقت قطعه مورد نیاز خود را درب منزل خود دریافت کنید. ترودو با عرضه لوازم یدکی اصل و اورجینال آسایش، رفاه و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا