سپر جلو ام وی ام 550

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سپر جلو MVM 550

بار ها دیده ایم که هنگام تصادف های کوچک تنها بخشی که آسیب می بیند سپر های خودرو می باشد و سایر قسمت های بدنه سالم می باشد، اما شاید برای شما سوال باشد که سپر جلو MVM 550 که انقدر زود آسیب می بیند را برای چه باید روی خودرو های خود نصب کنیم، در واقع باید بگویم این قطعه نه تنها ضعیف و بی کارکرد نمی باشد بلکه یکی از مقاوم ترین و مهم ترین قطعات در خودرو می باشد که بسیار ضروری می باشد؛ سپر های جلو و عقب هر خودرو از سه بخش تشکیل شده اند که هر کدام وظیفه خاصتی دارند. قسمت اول که نمای جلویی سپر است صرفا جهت زیبای خودرو به کار رفته است، قسمت دوم برای جلو گیری از آسیب رسیدن به بدنه خودرو هنگام تصادف ها به وجود آمده است و در آخر مهم ترین قسمت قرار دارد که در تصادف های نسبتا شدید نمی گذارد ضربات به موتور خودرو وارد شود و موتور از کار بی افتد؛ از این رو می توان فهمید نه تنها این قطعه مهم و ضروری است بلکه به همین دلیل است که تنها قسمتی که آسیب می بیند سپر است، زیرا برای این کار به وجود آمده که از بدنه و موتور خودرو مراقب و محافظت کند.

اولین نوع از این قطعه که به وجود آمد دچار نقص ها عیب های زیادی بود برای مثال، چون از فلزات خالص ساخته می شد وزن بسیار سنگینی داشت و زود می پوسید و در محل مشخص خود به خوبی قرار نمی گرفت، در کوچک ترین بر خورد ها با سایر خودرو ها خسارات زیادی را به وجو می آورد و همچنین ضربات را سنگن تر به موتور خودرو وارد می کرد و این موضوع خیلی ناخوشایند بود، حتی این قطعات زیبایی ظاهری هم نداشتند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله سپر جلو ام وی ام 315  مطالعه فرمایید!

پس از گذشت زمان مخترع بریتانیای ورژن جدیدی از سپر ها را معرفی کرد که این نوع سپر ها به اندازه ورژن قدیمی خود معایب نداشتند اما نقص های کم و بیش داشت، با این حال مورد استقبال بسیاری از صاحبان شرکت های خودرو سازی قرار گرفت و آن ها تصمیم گرفتن که از این قطعه به روی خودرو های خود استفاده کنند. از این رو با گذشت زمان تغییراتی در سپر ها انجام شد و سر انجام قطعه های امروزی به وجود آمدند که علاوه بر حفظ امنیت، زیبایی نیز در آن ها لحاظ شده است.

مزایای خرید لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال

سپر جلو MVM 550

 

برند ام‌ وی‌ ام یکی از برند های خودرویی کشورمان است که با سرمایه ‌گذاری چینی‌ ها در ایران تأسیس شده و به کار خود ادامه می‌ دهد. خودرو MVM جزو خودرو های شیک و به روز محسوب می شود که ظاهر زیبای آن مطابق با سلیقه هر ایرانی می باشد و می توان گفت که دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در وهله اول شکل و ظاهر زیبای آن و در درجه دوم کارایی و کیفیت ساخت آن می باشد که سبب شده در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار شود. همچینین خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی و… اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده.

 با به عرصه رسیدن لوازم یدکی متفرقه مقدار بسیار زیادی از ایمنی خودرو ها کاهش پیدا کرده است و باعث کاهش طول عمر خودرو ها شده است، که این مشکلات صرفا جهت نا مرغوب بودن مواد اولیه ساخت این قطعات می باشد، زیرا این قطعات از پسماند ها مواد غیر مقاوم ساخته می شوند و با قیمت کمی به فروش می رسند و مردم هم از این قطعات استقبال می کنند و پس از استفاده متوجه اشتباه خود می شوند و از این رو خسارات زیادی را می پردازند.

اما نگران نباشید فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا