سفارش لوازم یدکی لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سفارش لوازم یدکی لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

برای سفارش لوازم یدکی لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. امروزه خودروهای ساخته شده در شرکت خودرو سازی لیفان یکی از محبوب ترین و پر ترفدار ترین خودرو های چینی میان مردم می باشد، البته این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد. شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی و تنوع خاصی می باشد، و دارای آپشن های فوق العاده از جمله (  دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت، پیشرانه کم حجم تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT و … ) می باشد.

معرفی محصولات

ترموستات کنترل کننده الکتریکی خودکاری است برای تنظیم دما در فضای بسته، معمولا آن را به دستگاه‌های گرم یا سرد ساز متصل می‌کنند؛ تا با قطع و وصل دستگاه، آن فضا را در دمای تنظیم شده ثابت نگه دارد.

رادیاتور خودرو همان مخزن آب خودرو است که وظیفه خنک کردن موتور خودرو و سایر تجهیزات آن را به عهده دارد. در واقع رادیاتور را می‌ توان به‌ عنوان مخزن آب خودرو درنظر گرفت که با انتقال سریع حرارت از آب به هوا کمک می‌ کند که دمای خودرو از حد مشخص شده‌ ای بالاتر نرود.

کوئل یکی از اجزای سیستم برقی خودرو است، در این سیستم وظیفه‌ تامین برق برای جرقه زدن و احتراق بنزین را دارد. در واقع کوئل یک سیم پیچ تقویت کننده است که ولتاژ تولیدی باتری را قویت کرده و در زمان لازم به شمعی که آماده احتراق است می‌ رساند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید لوازم یدکی لیفان از فروشگاه ترودو را مطالعه کنید.

وظیفه این سنسور این است که وضعیت میل لنگ را نسبت به نقطه مرگ بالا تعیین و علائم را به ECU ارسال و ECU نیز برای پاشش صحیح و درست بودن زمان و البته مدت زمان جرقه از این علائم استفاده نماید ، به کار می رود.

دینام تولید کننده برق است که وظیفه شارژ باتری خودرو را برعهده دارد و در صورت خرابی دینام خودرو باتری ماشین در مدت کوتاهی تخلیه خواهد شد. در واقع وظیفه باطری تنها تهیه برق در هنگام استارت زدن یا روشن نبودن ماشین شماست و برق رسانی به نقاط مختلف قطعات برقی ماشین در حین روشن بودن، توسط دینام انجام می شود. کار دینام این است که انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی کند و جریان تولیدی را که یک جریان مستقیم است به باتری بفرستد تا برق مورد نیاز قسمت‌ های مختلف اتومبیل تأمین شود.

به صورت کلی وظیفه فشنگی دنده تشخیص دادن دنده عقب است و به محض اینکه خودرو در دنده عقب قرار گیرد این سویچ فرمان دنده عقب را به چراغ و آژیر دنده عقب می‌ دهد و مکان قرار گیری  این قطعه بر روی گیربکس بوده  و به ندرت دچار مشکل یا خرابی می‌ شود.

کاسه نمد سر میلنگ قطعه‌ ای است که در تمامی سیستم‌ های هیدرولیکی از جمله پمپ‌ ها، پیستون‌ ها و اتصالات مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. کاسه نمد سر میلنگ به طور معمول از دو بخش  فلزی و سخت خارجی و بخش انعطاف‌ پذیر داخلی تشکیل شده است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این  نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

برای خرید لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 20 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا