خرید کنیستر بنزین چری از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

برای خرید کنیستر بنزین چری از فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. کنیستر بنزین به قطعه‌ ای گفته می‌ شود که روی خروجی محفظه سوخت خودرو سوار می‌ شود و با جذب بخارات بنزین از ورود آن‌ ها به هوای محیط پیشگیری می‌ نماید. در صورتی که بنزین قادر به جذب گرمای کافی برای اشتعال نباشد، به بخار تبدیل شده و در هوا پخش می‌ شود. بر همین اساس بنزین درون باک خودرو نیز، که در مجاورت گرمای احتمالی هوای محیط و همچنین اجزا و سیستم‌ های فنی خودرو قرار دارد به سرعت تبدیل به بخار می‌ شود. این بخار گاهی راه خروج از باک پیدا کرده و در محیط منتشر می‌ شود که منجر به آلودگی محیطی می‌ گردد. گاهی نیز راه خروجی نیافته در باک متمرکز شده و خط انفجار آن هر لحظه بالاتر می‌ رود، خروج بخارات بنزین از باک نیز خطر انفجار را به قدرت خود باقی نگه می‌ دارد. در این میان کنیستر مانند یک مخزن اطمینان، این بخارات را در خود جذب کرده و به سمت منیفولد گاز برای احتراق در درون سیلندر هدایت می‌ کند. بنابراین کنیستر ضمن کاهش مصرف سوخت به کاهش سطح آلایندگی خودرو نیز کمک می‌ نماید، البته تاثیر آن در تامین ایمنی خودرو را نیز نباید فراموش کرد.

کنیستر بزین به معنی سبد است، این قطعه در خروجی باک بنزین خودرو نصب می‌ شود و بخار بنزین را جذب می‌ کند. این قطعه جعبه مانند با زغال پر شده است و زغال فعال موجود در این قطعه مکانیزم الکتریکی یا مکانیکی ندارد و می‌ تواند بخار موجود در باک بنزین را درون خود ذخیره کند. زمانی که خودرو روشن می‌ شود این قطعه بخار بنزین را پس می‌ دهد و آن را به سمت موتور جهت سوختن در سیلندر آزاد می‌ کند، آزاد شدن بخار بنزین سبب می‌ شود که مصرف سوخت تا حدی کاهش یابد.

خرید آنلاین لوازم یدکی

خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو های چینی یکی از روش های خرید لوازم یدکی بدون دردسر و راحت می باشد. فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی این امکان را به شما می دهند تا در تمام ساعات شبانه روز بتوانید خرید خود را انجام دهید. پس دیگر لازم نیست در ساعات کاری روز که با مشغله های زیادی سر و کار دارید در مغازه های لوازم یدکی به دنبال محصولات مورد نیاز خود بگردید، اما این تنها مزیت خرید اینترتی لوازم یدکی خودرو نیست.

اما شاید برخی افراد به این نوع خرید کردن اعتماد نداشته باشند که در این رابطه باید بگوییم که در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بر فروشگاه های اینترتی بیش از مغازه ها صورت می گیرد. این امر موجب شده تا صاحبان فروشگاه های اینترنتی به کیفیت و اصل بودن محصولات خود تاکید زیادی داشته باشند. از سوی دیگر فضای رقابتی یکسانی که اینترنت در اختیار همه قرار داده موجب شده تا فروشگاه های آنلاین برای جذب مشتری و جلب رضایت آن ها حتی پیش از دستگاه های مسئول بر قیمت های خود نظارت داشته باشند و تلاش کنند تا بهترین کالا را با کمترین قیمت ممکن به دست مشتری برسانند. برخی از این فروشگاه ها نظیر فروشگاه لوازم یدکی ترودو با ضمانت اصالت گارانتی و همینطور تضمین بهترین قیمت خیال مشتریان خود را از این بابت آسوده می کنند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید آنلاین دیسک و صفحه کلاچ چری را مطالعه کنید.

هرچند شما می توانید برای ایمنی بیشتر در خرید از یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری کنید نه تنها خریدی آسان را تجربه خواهید کرد بلکه مشتری دائمی خرید های آنلاین خواهید شد. در واقع فروشگاه های آنلاین صرفا جهت راحتی شما در خرید بنا شده اند چرا که بسیاری از افراد با توجه به مشغله هایی که امروزه همه دچار آن هستند شرایط خرید حضوری را ندارند و لوازم خودرو لوازمی نیستند که بتوان خرید آن ها را به زمان دیگری موکول کرد. بنابراین افرادی که شرایط خرید حضوری را ندارند به راحتی می توانند در منزل، محیط کار و یا هر جای دیگر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود کنند بدون این که زحمتی برای خرید آن بکشند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

برای خرید آنلاین لوازم یدکی چری و سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است که وارد وب سایت این مجموعه شوید، سپس کالای مورد نظر خود را سرچ کنید و بعد از خواندن مشخصه نکات فنی قطعه و مقایسه قیمت و جنس قطعه با سایر قطعات موجود در اینترنت و استفاده از مشاور آنلاین سایت، قطعه را از منبع اصلی با پیک فوری خریداری کنید. برای خرید کنیستر بنزین چری از فروشگاه آنلاین ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا