خرید کنیستر بنزین جک از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید کنیستر بنزین جک از فروشگاه آنلاین

برای دریافت نحوه خرید کنیستر بنزین جک از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. شروع کار برند جک به سال 1964 بر می‌گردد، زمانی که کارخانه خودرو سازی JAC هیفی در آنهوای چین تأسیس شد. در ابتدای شروع کار، این کارخانه خودرو های باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید می‌کرد. اولین کامیون 2.5 تنی JAC در آوریل سال 1968 تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد.

کنیستر بنزین چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

کنیستر بنزین به قطعه‌ ای گفته می‌ شود که روی خروجی محفظه سوخت خودرو سوار می‌ شود و با جذب بخارات بنزین از ورود آن‌ ها به هوای محیط پیشگیری می‌ نماید. در صورتی که بنزین قادر به جذب گرمای کافی برای اشتعال نباشد، به بخار تبدیل شده و در هوا پخش می‌ شود. بر همین اساس بنزین درون باک خودرو نیز، که در مجاورت گرمای احتمالی هوای محیط و همچنین اجزا و سیستم‌ های فنی خودرو قرار دارد به سرعت تبدیل به بخار می‌ شود. این بخار گاهی راه خروج از باک پیدا کرده و در محیط منتشر می‌ شود که منجر به آلودگی محیطی می‌ گردد. گاهی نیز راه خروجی نیافته در باک متمرکز شده و خط انفجار آن هر لحظه بالاتر می‌ رود، خروج بخارات بنزین از باک نیز خطر انفجار را به قدرت خود باقی نگه می‌ دارد. در این میان کنیستر مانند یک مخزن اطمینان، این بخارات را در خود جذب کرده و به سمت منیفولد گاز برای احتراق در درون سیلندر هدایت می‌ کند. بنابراین کنیستر ضمن کاهش مصرف سوخت به کاهش سطح آلایندگی خودرو نیز کمک می‌ نماید، البته تاثیر آن در تامین ایمنی خودرو را نیز نباید فراموش کرد.

برای اطلاعات بیشتر در باره خرید کنیستر بنزین جک از فروشگاه آنلاین کلیک کنید

کنیستر به معنی سبد است، این قطعه در خروجی باک بنزین خودرو نصب می‌ شود و بخار بنزین را جذب می‌ کند. این قطعه جعبه مانند با زغال پر شده است و زغال فعال موجود در این قطعه مکانیزم الکتریکی یا مکانیکی ندارد و می‌ تواند بخار موجود در باک بنزین را درون خود ذخیره کند. زمانی که خودرو روشن می‌ شود این قطعه بخار بنزین را پس می‌ دهد و آن را به سمت موتور جهت سوختن در سیلندر آزاد می‌ کند، آزاد شدن بخار بنزین سبب می‌ شود که مصرف سوخت تا حدی کاهش یابد.

حفظ ایمنی خرید آنلاین

امروزه افراد می توانند اکثر لوازم مورد نیاز خود از جمله لوازم یدکی را به صورت آنلاین خریداری کنند. شاید برخی افراد با خود فکر کنند خرید آنلاین لوازم یدکی مناسب نیست و این خرید یک ریسک است اما باید بگوییم خیر، اگر شما از یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری کنید نه تنها خریدی آسان را تجربه خواهید کرد بلکه مشتری دائمی خرید های آنلاین خواهید شد. در واقع فروشگاه های آنلاین صرفا جهت راحتی شما در خرید بنا شده اند چرا که بسیاری از افراد با توجه به مشغله هایی که امروزه همه دچار آن هستند شرایط خرید حضوری را ندارند و لوازم خودرو لوازمی نیستند که بتوان خرید آن ها را به زمان دیگری موکول کرد. بنابراین افرادی که شرایط خرید حضوری را ندارند به راحتی می توانند در منزل، محیط کار و یا هر جای دیگر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود کنند بدون این که زحمتی برای خرید آن بکشند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید میل تعادل عقب جک از فروشگاه آنلاین را مطالعه کنید.

فروشگا آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی جک و سایر خودرو های چینی کرده است. برای خرید لوازم یدکی کافی است شما به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شما است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا