خرید پیستون موتور جک از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید پیستون موتور جک از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید پیستون موتور جک از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. برند جک انواع لوازم یدکی ها را برای خودرو های ساختش تولید و توصیع کرده است تا مشتریانش بتوانند به راحتی تا چندین سال از خودروشون استفاده کنند، البته این قطعات همراه قطعه های فابریک خودرو تولید شدند و اما به جای رفتن به قسمت منتاژ به قسمت فروش رفتند و در فروشگاه های لوازم یدکی به فروش رسیدند. اما مشکل از جایی شروع شده که یک سری افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند اما پس از استفاده متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی انجام داده اند؛ چون که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند، از طرفی دیگر همه ما می دانیم که قطعات خودرو وابسته بهم کار می کنند و قطعات می توانند در کارکرد یک دیگر تاثیر بگذارند، دقیقا این کاری است که قطعات متفرقه انجام می دهند و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

اما برعکس لوازم یدکی های متفرقه، قطعات اصل و اورجینال با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند.

پیستون موتور چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

موتور‌ های خودرو های درون سوز از تعدادی قطعات و بخش‌ های مختلف تشکیل شده‌ اند که در تمام انواع آن‌ ها ثابت است و وجودشان لازم و حیاتی. پیستون یکی از قطعاتی است که در انواع موتور احتراقی دیده می‌ شود و جزء جدایی‌ ناپذیر آن‌ ها به شمار می‌ رود. این حضور ثابت و همیشگی از اهمیت و نقش آن‌ ها در عملکرد خودرو تاثیر می‌ گیرد.

پیستون قطعه‌ ای استوانه‌ ای شکل و توخالی است که یک سرش بسته و سر دیگرش باز است. طول این استوانه کمی بیشتر از قطرش است؛ البته قطر پیستون در سطح پایینی آن یعنی سطح بازش کمی کمتر از سطح بالایی آن طراحی می‌ شود. این قطعه که عمل رفت و برگشت را درون سیلندر موتور انجام می‌ دهد، منجر به تراکم مخلوط سوخت و هوا می‌ شود و این مخلوط را برای فرایند احتراق آماده می‌سازد. پیستون‌ ها معمولا سبک با توان انتقال حرارتی بالا ساخته می‌شوند. قدرت انتقال حرارت در این قطعه بسیار حیاتی است، چرا که ممکن است بالا رفتن دمای آن تحت تاثیر دمای محفظه‌ احتراق منجر به چسبیدنش به دیواره‌ سیلندر و اخلال در عملکرد موتور شود.

پیستون همچنین کمک به خروج دود ناشی از احتراق از سیلندر می‌ کند. حرکت خطی بالا به پایین آن نیز منشاء نیروی موتور است به این ترتیب که با پایین آمدن بر اثر فشار گازهای ناشی از احتراق درون سیلندر نیروی ایجاد شده از انفجار هوا و سوخت را به بخش‌های دیگر موتور منتقل می‌ کند. این نیرو از طریق شاتون به میل‌ لنگ منتقل شده و به وسیله‌ آن به نیروی چرخشی تبدیل می‌ شود. پیستون در سر بازش که سطح پایینی آن است به شاتون و میل‌ لنگ متصل است. دیواره‌ پیستون در این سطح پایینی گرد و به شکل بیضی طراحی می‌ شود که ضمن فراهم آوردن حرکت سهل‌ ترش در سیلندر، پس از انبساط این قطعه در اثر حرارت بالای محفظه‌ احتراق، کاملا فرم استوانه به خود می‌ گیرد. سطح بالایی پیستون نیز با محفظه‌ احتراق در تماس است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این  نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید آنلاین دیاق سپر جک S5 را مطالعه کنید.

برای خرید لوازم یدکی جک و سایر خودرو ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جک برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یک =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا