خرید پروژکتور یا مه شکن جک

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید پروژکتور یا مه شکن جک

برای خرید پروژکتور یا مه شکن جک از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. لوازم یدکی اصل و اورجینال باعث بالا رفتن طول عمر خودرو می شود، اما سوال این جاست که جنس قطعه چه ارتباطی به طول عمر خودرو دارد، در جواب این سوال باید بگوییم که قطعات اصل از مواد اولیه مرغوب و  فلزات و پلاستیک های مقاوم ساخته شده اند و خود دارای طول عمر بالایی هستند؛ علاوه بر آن همه ی ما می دانیم که کارکرد قطعات خودرو به هم پیوسته است و و قطعات بر روی هم اثر می گذارند و کارکرد آن ها باعث بهتر شدن کارکرد سایر قطعات می شود، این موضوع باعث بالا رفتن ایمنی و امنیت خودرو می شود. ضمناً طول عمر خودرو رابطه مستقیم با ایمنی دارد، پس از این رو می توان گفت که قطعات اصل و اورجینال باعث افزایش طول عمر خودرو می شوند.

پروژکتور یا مه شکن چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

چراغ مه شکن خودرو یا پرژکتور از اجزای روشنایی برای ایمنی خودرو می باشد.  آن ها به گونه ای طراحی شده اند که روشنایی مستقیم به سطح و لبه های جاده اضافه کنند، در واقع پروژکتور یا مه‌ شكن در زمان دید ضعیف ناشی از نزولات جوی مانند باران، برف، مه و یا شن بسیار حائز اهمیت می باشند. در رابطه با تفاوت چراغ های عادی با چراغ مه شکن باید گفت که چراغ های معمولی به گونه ای طراحی شده اند که با تابش زاویه کم سطح وسیع تری از جاده به وسیله نور ایجاد شده مقداری روشن شود، این در حالی است که هدف از زاویه بالای تابش در چراغ مه شکن افزایش دید کلی در فاصله محدود است، زیرا در زمان مه غلیظ شما حتی تا چند متری خود را نیز نمی توانید ببینید. در واقع چراغ مه شکن نور بالایی دارد و در هوای مه آلود به خوبی مقابل خودرو را روشن می‌کند و همچنین برای خودرو های مقابل شما و پشت سر شما موقعیت خودرو شما را روشن می‌ کند. برخی از ماشین ها تنها در قسمت جلو و بعضی دیگر در قسمت عقب هم مه شکن دارند.

همانطور که می دانید مه شکن ها هم برای جلو هم برای عقب خودرو استفاده می شوند. رنگ مه شکن های جلو غالبا سفید هستند و اگرچه به رنگ های زرد و آبی هم ساخته می شوند. مه شکن عقب نیز اکثرا قرمز و گاها به رنگ سبز وجود دارد. هدف کلی مه شکن جلو، نشان دادن لبه های جاده و خطوط آن، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و دید بهتر هنگام پیچ های ناگهانی جاده است. مه شکن عقب نیز برای هشدار به رانندگان پشت سر و آگاه ساختن آن ها از حضور خودرو در شرایط دید ضعیف، استفاده می گردد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید لوازم یدکی جک را مطالعه کنید.

برخی از خودروها به صورت فابریکی هم دارای مه شکن عقب و هم مه شکن جلو می باشند، گرچه ممکن است خودرو دارای هیچ کدام از آن ها نبوده یا این که به شکل ضعیفی عمل کنند. بنابراین راننده می تواند بسته به نیاز خود که در چه ناحیه آب و هوایی زندگی می کند، مه شکن های قوی تر تهیه کرده و آن را روی خودروی خود نصب کند. مه شکن هایی که به صورت جداگانه خریداری می شوند، علاوه بر قدرت و پخش نور بهتر معولا ظاهر زیبا و اسپرتی تری نیز دارند و گاهی اوقات رانندگان صرفا بخاطر جلوه اسپرتی یک مه شکن آن را با مه شکن فابریکی خودروی خود عوض می کنند.

خرید آنلاین لوازم یدکی

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در کشور با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی جک کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو های چینی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. برای خرید قطعات مورد نیاز خود می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کرده و در قسمت جست و جو محصولات مدل خودرو و نام محصول را وارد کرده و پس از پیدا کردن محصول می توانید با خواندن اطلاعاتی که برای آن محصول نوشته شده به راحتی برای خرید خود تصمیم گیری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 18 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا