خرید واشر منیفولد ام وی ام از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید واشر منیفولد ام وی ام از فروشگاه آنلاین

برای دریافت نخوه خرید آنلاین واشر منیفولد ام وی ام در فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. یکی از صنایع مهمی که امروزه در کشور از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، صنعت خودرو سازی می ‌باشد؛ صنعت خودرو سازی در سراسر جهان از صنعت ‌های بزرگ و گسترده محسوب می ‌شود. با توجه به این نکته باید در نظر داشت که کارخانجات بزرگ مانند “شرکت خودرو سازی ام وی ام” فعالیت ‌های زیادی را در رابطه با صنعت خودرو سازی انجام می‌ دهند و خدمات و محصولات خود را به تمامی نقاط جهان ارسال می ‌کنند. بنابراین بسیاری از کشور های جهان از این صنعت بزرگ و مهم و سود آور برخوردار هستند، صنعت خودرو سازی یکی از صنایع بسیار سود آور و از نظر اقتصادی برای بسیاری از کشور ها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خودرو های چینی مخصوصا خودرو های ساخت برند ام وی ام در سال ‌های اخیر، به دلیل داشتن قیمت مناسب در کنار امکانات رفاهی بالا به یکی از پر طرفدار ترین خودرو ها در ایران مبدل شده اند. بنابراین یکی از دغدغه های افراد این است که لوازم یدکی ام وی ام و سایرخودر های چینی را با کیفیت و مرغوب برای خودرو های خود خریداری کنند.

منیفولد چیست

همانطور که می دانید هر خودروی داری یک بخش احتراق می باشد که بسیار ضروری می باشد، برای روشن شدن خودرو بنزین توسط پمپ بنزین و سوزن انژکتور به منطقه قبل از سوپاپ های ورودی پاشیده می شود، این امر موجب می شود تا مخلوط شدن هوا و بنزین از همان ناحیه شروع شود، سپس این مخلوط وارد محفظه احتراق شده و متراکم می گردد و با جرقه زدن شمع، فرآیند احتراق کامل می شود در واقع با احتراق بنزین، انرژی مورد نیاز برای شروع به کار خودرو تامین می گردد. اگر بخواهیم جزئی تر به قضیه احتراق نگاه کنیم می توانیم بگوییم که، چرخش میل لنگ در موتور خودرو باعث انجام شدن عمل احتراق می شود، که در اثر محترق شدن مقدار مشخصی بنزین با مقدار مشخصی هوا در سیلندر ها شروع به کار می‌ کند. حال اگر هوای وارد شده به سیلندر بیش‌ تر از مقدار مورد نیاز باشد احتراق به درستی انجام نمی‌ شود، از طرفی پس از روشن شدن خودرو، دود حاصل از سوخت بنزین نیز باید به روش درستی خارج شود، از این رو  برای کنترل ورود هوا و خروج دود قطعه‌‌ ای به نام واشر منیفولد در خودرو قرار داده اند.

از این رو می توان گفت که منیفولد جزو قطعات مهم در موتور خودرو است که در صورت نبودش دود خروجی از خودرو مستقیما وارد کاپوت شده و از جلوی خودروی شما دود بسیاری بلند خواهد شد، و باعث آسیب رسیدن به خودرو می شود؛ همچنین نبود این قطعه صدا های بسیار شدیدی را تولید می کند.

انواع منیفولد

اگزوز ماشین که در انتها به منیفولد متصل شده است می‌ تواند دود حاصل از احتراق را به فضای خارجی هدایت کند. اگزوز خودرو در این حالت نقش یک جداکننده دود از خودرو را داشته و در این حالت دود حاصل از احتراق را به فضای بیرونی ارسال می‌ کند.

این قطعه به چند نوع تقسیم شده که دو نوع اصلی آن به منیفولد خروجی (دود) و منیفولد ورودی (هوا) تقسیم بندی می‌ شوند. هر کدام از این منیفولد ها وظایف مختلفی را به طور جداگانه ایفا می‌ کنند

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید آنلاین پروژکتور یا مه شکن ام وی ام در فروشگاه ترودو طالعه فرمایید!

  • منیفولد هوا یا ورودی

در موتورهای احتراق داخلی به کار برده می‌ شود، هوا توسط این قطعه از به داخل سیلندر ها هدایت می شود. شکل و طراحی منیفولد هوا باید طوری باشد که هوا به مقدار مورد نیاز به داخل سیلندر ها وارد شود، همچنین در دورهای بالا که میزان هوای بیشتری مورد نیاز است، موتور با کاهش راندمان حجمی مواجه نشود. منیفولد می بایست طوری ساخته شده باشد که عبور هوا از آن تولید صدای ناهنجار نکند. عملکرد صحیح این قطعه می تواند سبب بهینه سازی قدرت و گشتاور در سراسر دور موتور و همچنین بهینه سازی مصرف سوخت شود.

  • منیفولد دود یا خروجی

این قطعه وظیفه هدایت دود و گازهای سمی به اگزوز خودرو را بر عهده دارد. این قطعه از جنس چدن است ولی در بعضی خودرو ها، منیفولد هایی ساخته شده اند که از جنس آلومینیوم، کروم و سرامیک می باشند. منیفولد دود از طریق یک واشر به سرسیلندر و از طرف دیگر لوله اگزوز متصل است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو که اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام و سایر خودرو های چینی کرده است، یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد. شما عزیزان می توانید لوازم یدکی مورد نیاز خودروتان را با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ترودو خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا