خرید میل تعادل لیفان از فروشگاه ترودو تهران

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید میل تعادل لیفان از فروشگاه ترودو تهران

برای خرید میل تعادل لیفان از فروشگاه ترودو تهران به صورت آنلاین با ما همراه باشید. امروزه خودروهای ساخته شده در شرکت خودرو سازی لیفان یکی از محبوب ترین و پر ترفدار ترین خودرو های چینی میان مردم می باشد، البته این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد. شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی و تنوع خاصی می باشد، و دارای آپشن های فوق العاده از جمله (  دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت، پیشرانه کم حجم تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT و … ) می باشد.

اهمیت میل تعادل در خودرو

میل تعادل در اکثر موارد برای بالا بردن تعادل خودرو و جلوگیری از چپ شدن آن در خودروها به کار می روند. میله تعادل یک میله فولادی است که در دو سر دارای بوش بوده و غالبا بین دو چرخ یک محور قرار می گیرد و به اصطلاح دو چرخ را به یکدیگر متصل می نماید،‌ میل تعادل معمولا بوسیله دو اتصال محوری (Pivot) در دو طرف به شاسی ماشین نیز متصل می شود. وظیفه اصلی میل تعادل این است که غلتش اتاق در هنگام دور زدن و پیچیدن و حتی رانندگی کردن در سطوح ناهموار را کنترل کند. میل تعادل نوعی فنر موجگیر است. این میل تعادل معمولا بین دو طبق پایین نصب می شود. وقتی خودرو پیچی را طی می کند، اتاق به طرف بیرون پیچ متمایل می شود. در نتیجه این تمایل، طبق های پایین در جهت مخالف حرکت می کنند و میل تعادل را می پیچانند. میل تعادل در برابر پیچش مقاومت می کند، این عمل سبب سفت شدن سیستم تعلیق در هنگام پیچیدن خودرو می شود در نتیجه اتاق خودرو کمتر کج می شود یا غلتش پیدا می کند.

میل تعادل در برابر نیروی چرخشی که به آن وارد می شود، هنگامی که یک چرخ به سمت پایین یا بالا می رود در مقایسه با چرخ دیگر حرکت می کند و در برابر وزنی که از یک طرف وسیله نقلیه به دیگری منتقل می شود، مقاومت می کند. در این مقاومت میله سعی می کند تا حد ممکن چرخ ها را حفظ کرده و نگه دارد، میل تعادل اجزای سیستم تعلیق خودرو شما را متصل می کند و بر  طبق سیستم تعلیق نصب می شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید واشر منیفولد لیفان از فروشگاه ترودو را مطالعه کنید.

شایان ذکر است که این قطعه  از بوش عبور می کنند تا اطمینان حاصل کند که بوش بالا پایین نمی رودو تنها سبب پیچش می شود. هنگامی که وسیله نقلیه به گوشه ای می چرخد و وزن از یک طرف به سمت دیگر حرکت می کند. هنگامی که چرخ شروع به حرکت به سمت راست بدنه می کند، میل تعادل تاب می خورد که باعث می شود وزن به سمت دیگر خودرو منتقل شود؛ نتیجه این عمل این است که خودرو شروع به متعادل شدن می کند.

خرید از فروشگاه آنلاین ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این  نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

برای خرید لوازم یدکی لیفان و سایر کالا ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند. در این زمینه می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + ده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا