خرید لوازم یدکی چری در تهران

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید لوازم یدکی چری در تهران

برای دریافت نحوه خرید لوازم یدکی چری در تهران، از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو با ما همراه باشید.

خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودرو سازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می ‌کند، همچنین با تولید چند هزار دستگاه، انواع خودرو جایگاه دهمین خودرو ساز بزرگ چین و از نظر کیفیت هفتمین جایگاه  را به خود اختصاص داده است. امروزه چری در ایران مدل­ های مختلفی از خودرو ها را مونتاژ کرده و روانه بازار ایران می ­نماید. هدف شرکت خودروسازی چری تولید و وارد و صادر کردن انواع خودرو های سنگین و سبک  به سایر کشور ها از جمله ایران می باشد، البته چری در حال حاضر انواع خودروهای هاچ بک، سدان، کراس اوور و تولید خودرو های الکتریکی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مزایای خرید لوازم یدکی چری اصل

خرید لوازم یدکی چری در تهران

قطعات اصل و اورجینال با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. در واقع باید بگویم که قطعات اصل و اورجینال همان قطعات فابریک خودرو هستند، به بیان دیگر این قطعات باهم در یک مجموعه و یک بخش و از یک مواد ساخته شده اند اما بعضی از آن ها به بخش منتاژ و برخی دیگر نیز برای فروش جدا گانه بسته بندی شده اند پس نتیجه می گیرم که هیچ فرقی باهم ندارند و همچنین بر خلاف لوازم یدکی های متفرقه طول عمر خودرو را افزایش می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله راهنما خرید آنلاین لوازم یدکی چری مطالعه فرمایید!

متاسفانه امروزه افراد سود جو لوازم یدکی متفرقه و غیر استاندارد را وار بازار کرده اند و باقیمت پایین به فروش می رسانند، اما این قطعات که از مواد اولیه نامرغوب و حتی پسماند های فلزی و پلاستیکی تولید شده است، نمی توانند ایمنی و امنیت خودرو را حفظ کنند و باعث خرابی سایر قطعات نیز می شوند یعنی نه تنها خود ایمنی را حفظ نمی کنند، بلکه باعث پایین آمدن درصد ایمنی از سوی سایر قطعات نیز می شوند. البته باید بگویم که این قطعات تا چند ماه فقط می توانند برای شما کارایی داشته باشند و پس از چند ماه با کلی خسارات به وجود آورده از کار می افتد، همچنین این قطعات باعث کاهش عمر خودروی شما نیز می شود. به همین دلیل در خرید لوازم یدکی باید دقت زیادی به خرج داد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی چری اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید تنها با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فروشگاه مورد نظر خرید خود را انجام دهید، البته در نظر داشته باشد که قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر خرید لوازم یدکی چری در تهران و سایر شهر ها را از منبع اصلی انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

معرفی برخی از قطعات خودرو های ساخت چری

خرید لوازم یدکی چری در تهران

در موتورهای احتراق داخلی برای این که حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت دورانی تبدیل شود از شاتون و لنگ های میل لنگ استفاده می شود. برای قرار دادن میل لنگ در بلوک سیلندر باید از یاتاقان هایی استفاده شود تا میل لنگ بتواند به راحتی و با اصطکاک کم دوران کند.

واشر سرسیلندر قطعه ایست در موتور خودرو که ما بین سیلندر و سرسیلندر قرار میگیرد و وظیفه آن ایجاد یک آبندی کامل بین سیستم های مختلف روغن رسانی ، آب ، و احتراق موتور میباشد. واشر سرسیلندر واشریست از جنس پنبه نسوز به علاوه فولاد و مس.

مخزن آب خودرو همان رادیاتور خودرو است که وظیفه خنک کردن موتور خودرو و سایر تجهیزات آن را به عهده دارد. در واقع رادیاتور را می‌توان به‌عنوان مخزن آب خودرو درنظر گرفت که با انتقال سریع حرارت از آب به هوا کمک می‌کند که دمای خودرو از حد مشخص شده‌ای بالاتر نرود. از آنجا که موتور خودرو بر پایه سیستم احتراق داخلی سوخت کار می‌کند تولید حرارت در آن امری اجتناب‌ناپذیر است.

البته لازم به یادآوری است که موتور خودرو اگر سرد بوده و دمای پایینی نیز داشته باشد اجزای آن به درستی وظیفه محوله خود را انجام نداده و راندمان موتور پایین می‌آید. بنابراین رادیاتور و سیستم خنک‌کننده خودرو نه‌ ‌تنها از گرم شدن بیش از حد مجاز خودرو جلوگیری می‌کند که به خودرو اجازه می‌دهد به دمای بالای مناسب و بهینه نیز برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا