خرید لوازم یدکی ام وی ام در تهران

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

رای دریافت نحوه خرید لوازم یدکی ام وی ام در تهران، از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو با ما همراه باشید. خودرو های چینی امروزه یکی از معروف ترین و محبوب ترین و پر فروش ترین خودرو ها در بازار ایران میان مردم می باشند، در واقع این خودرو ها با ظاهر شیک و کیفیت عالی و قیمت مناسب افراد را به خود جذب می کنند. یکی از این برند های محبوب برند خودرو سازی ام وی ام می باشد، همچنین خودرو های ساخت ام وی ام  کارایی ها بالایی دارند که باعث شده همه این برند را دوست داشته باشند، همچینین خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است و ورژن خودرو های جدید این برند از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است بدون اینکه سرنشینان آن احساس خستگی کنند. همچنین این برند شامل انواع خودرو ها می باشد که در این قسمت ما به معرفی برخی از این خودرو ها می پردازیم:

  •  MVM 530

محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌ شود. نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می ‌رسد.

  • 550 MVM

یکی از خودرو های زیبای چینی است که توانسته در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد و توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ شود. خودرو ام وی ام 550 اتومبیلی است که کیفیت بالایی دارد؛ طوری که جزء با کیفیت‌ ترین خودرو های چینی موجود در بازار جهانی به شمار می‌ آید همچنین این خودرو در سگمنت سدان متوسط و شهری قرار می‌ گیرد. 

  • MVM315

خودرو ام وی ام 315 نخستین بار در سال 2012 و با نام چری A16 معرفی و عرضه شد. این هاچبک با هدف رقابت با خودرو هایی همچون پژو 206 وارد بازار ایران شد و تاکنون توسط شرکت مدیران خودرو در مدل اسپرت اکسلنت (Sport Excellent) به فروش می‌ رسد.

لوازم یدکی ام وی ام

شرکت ام وی ام شامل مجموعه وسیعی از لوازم یدکی مربوط به خودرو های ساخت خود می باشد، تا در صورت خرابی های ناشی از تصادف یا طول عمر بالا امکان تعویض قطعات و تعمیر خودرو، وجود داشته باشد. در این قسمت ما می خوهیم که به معرفی برخی از این قطعات بپردازیم:

یکی از پارامتر های مهم سیستم های موتوری سرعت خودرو است و وظیفه سنجش سرعت درخودرو های امروزی را سنسور کیلومتر یا سنسور سرعت برعهده دارد. سنسور کیلومتر ام وی ام 530 خودرو وظیفه اندازه گیری سرعت لاستیک ها هنگام رانندگی را برعهده دارد، این قطعه روی مسیر خروجی گیربکس به دیفرانسیل نصب شده است. همچنین با اعلام زمان وارد کردن نیرو به چرخ ها هنگام استفاده از سیستم ترمز ABS، توسط ایسیو ECU پردازش و به حفظ ثبات و بالانس خودرو در هنگام رانندگی کمک می کند. برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید.

بار ها دیده ایم که هنگام تصادف های کوچک تنها بخشی که آسیب می بیند سپر های خودرو می باشد و سایر قسمت های بدنه سالم می باشد، اما شاید برای شما سوال باشد که سپر جلو MVM 550 که انقدر زود آسیب می بیند را برای چه باید روی خودرو های خود نصب کنیم، در واقع باید بگویم این قطعه نه تنها ضعیف و بی کارکرد نمی باشد بلکه یکی از مقاوم ترین و مهم ترین قطعات در خودرو می باشد که بسیار ضروری می باشد؛ سپر های جلو و عقب هر خودرو از سه بخش تشکیل شده اند که هر کدام وظیفه خاصتی دارند. برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید.

آینه‌ ها اجزای کوچکی از خودرو هستند، که نقش بزرگی دارند. آینه‌ های خودرو کمک می‌ کنند تا نسبت به محیط اطراف آگاهی پیدا کنید و بر اساس اتفاقی که در اطراف در حال رخ دادن است مسیر خود را تغییر دهید، سبقت بگیرید، ترمز کنید و … . آینه سمت راست برای این است که میدان دید شما را کامل تر کند، آینه سمت راست باید به گونه‌ ای تنظیم شود که قسمت انتهایی خودرو در آن مشخص باشد. برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

یکی از امکاناتی که امروزه افراد می توانند از آن استفاده کنند خرید آنلاین قطعات ام وی ام از فروشگاه لوازم یدکی ترودو می باشد. دیگر نگران قطعات فیک و متفرقه نباشید، چرا که فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی ترودو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در خرید لوازم یدکی ام وی ام در تهران یا سایر شهر ها  را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا