خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه ترودو

برای دریافت نحوه خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه ترودو به صورت آنلاین با ما همراه باشید. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند. برای خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه آنلاین و سایر کالا ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید پمپ هیدرولیک ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

خودرو های ام وی ام

امروزه خودرو های ام وی ام میان مردم جزو خودرو های پر فروش و محبوب می باشد که این محبوبیت از ظاهر مدرن و شیک این خودو و کیفیت ساخت و کارایی عالی آن نشات می گیرد. به بیان دیگر می توان گفت که  دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند. همچینی خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است بدون اینکه سرنشینان آن احساس خستگی کنند. یکی از مهم ترین موضوعات در باره این خودرو ها دریافتن مقام اول در آزمایش “C-NCAP” می باشد؛ بی شک خودرو های ام وی ام یکی از بهترین خودرو ها در هم رده های خود می باشد، چرا که با توجه به حجم و اندازه ای که دارد این خودرو دارای موتوری با حجم 2 لیتر و قدرت 139 اسب بخار می باشد و این موضوع شگفت انگیز می باشد. شما می توانید خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه ترودو را به راحتی و به صورت اینترنتی انجام دهید.

معرفی محصولات

خودرو وسیله ای است که برای چنین افرادی ساخته شده و در دنده عقب از طریق صدا یا صفحه نمایش (مانیتور خودرو) فاصله شما را از موانع پشت سرتان نشان می دهد. وظیفه اصلی آن تخمین فاصله خودرو تا اشیای رو به رو یا عقب خودرو و واکنش نشان دادن آن نسبت به فاصله تا جسم است. متداول ترین انواع بوق با فرکانس های مختلف، با کاهش فاصله بین خودرو و جسم افزایش می یابد. سیستم ‌های پیچیده ‌تر همراه با دوربین و مانیتور یا نمایشگر گرافیکی مجاورت با رنگ ‌ها برای تمایز بین یک منطقه واضح و یک مانع ارائه می ‌شوند. برای اطلاعات بیشتر در باره سنسور سپر عقب کلیک کنید.

یکی از بخش های حائز اهمیت در سیستم برق رسانی، کوئل است. کویل به عنوان یک قطعه مکانیکی در تقویت میزان ولتاژ برق نقش بسزایی دارد. این قطعه مکانیکی با مبدل سازی جریان برق کم فشار به پر فشار، سبب جرقه زنی مخلوط سوخت و هوا در داخل سیلندر می گردد. کوئل خودرو جریان برق را از باتری دریافت می کند و به شمع های خودرو منتقل می سازد. در واقع می توان گفت که کوئل ها سیم پیچ های القایی هستند که در سیستم جرقه زنی خودرو قرار می گیرند و جریان برق با ولتاژ بالا را تولید می کنند. به بیان دیگر اساس کار کوئل خودرو که درون سیم‌ پیچ‌ های آن صورت می‌ گیرد، بر پایه‌ القای جریان الکتریکی است. برای اطلاعات بیشتر درباره کوئل کلیک کنید.

پروژکتور یا مه شکن از اجزای روشنایی برای ایمنی خودرو می باشد. ای قطعات به گونه ای طراحی شده اند که روشنایی مستقیم به سطح و لبه های جاده اضافه کنند، در واقع از مه شکن ها در زمان دید ضعیف ناشی از نزولات جوی مانند باران، برف، مه و یا شن استفاده می شود و وجد این قطعه در خودرو بسیار کاربردی و مهم می باشد؛ هدف کلی از وجود مه شکن جلو، نشان دادن لبه های جاده و خطوط آن، تابلو های راهنمایی و رانندگی و دید بهتر هنگام پیچ های ناگهانی جاده برای راننده است، مه شکن عقب نیز برای هشدار به رانندگان پشت سر و آگاه ساختن آن ها از حضور خودرو در شرایط دید ضعیف، استفاده می گردد. برای اطلاعات بیشتر در باره پروژکتور یا مه شکن کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا