خرید قطعات اصل و اورجینال جیلی

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید قطعات اصل و اورجینال جیلی

برای خرید قطعات اصل و اورجینال جیلی و سایر لوازم یدکی خودرو ها می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه فرمایید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خودرو های چینی در سال ‌های اخیر، به دلیل داشتن قیمت مناسب در کنار امکانات رفاهی بالا به یکی از پر طرفدار ترین خودرو ها در ایران مبدل شده اند، برا مثال برند خودرو سازی جیلی میان مردم از محبوبیت بالایی بر خورد دار است و این محبوبیت از طراحی و تولید خودرو های با کیفیت و دوستدار اکو سیستم این برند نشات می گیرد؛ در واقع  کمپانی خودرو سازی جیلی، یکی از معروف ترین برند های خودرو سازی در بازار جهانی خودرو است که از سال ۱۹۹۷ میلادی در شهر پکن به صنعت خودرو سازی چین وارد شد. موسس کمپانی خودرو سازی جیلی، فردی به نام لی شوفو بود. این کمپانی در سال ۱۹۹۸ تولید خود را در زمینه ون های کوچک آغاز کرد و بعد از گذشت یک سال موفق یه دریافت تاییدیه برای تولید سایر خودرو ها شد. خودرو های جیلی در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند و یکی از انواع این خودرو مدل Geely Binyue است. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند است و از سال  ۲۰۱۸ این خودرو در حال تولید است. همچنین شرکت خودرو سازی جیلی از چندین سال قبل برخی از محصولاتشان را به صورت وارداتی و با ظاهری نسبتا مدرن در دسترس ایرانیان قرار داده است.

همانطور که می دانید متاسفانه همه خودرو ها پس از چند سال استفاده به دلایل مختلفی مانند فرسودگی و فشار زیاد یا تصادف ها دچار نقص فنی می شوند و نیاز به تعمیر و تعویض دارند و در غیر این صورت ممکن است هنگام رانندگی خسارات جبران نشدنی را به وجود آورند و حتی ممکن است نتوانند به فعالیت خود نیز ادامه دهند و از کار بی افتند؛ به همین دلیل شرکت ساخت خودرو به فروش لوازم یدکی جدا برای خودرو ها اقدام کرد و از این رو انواع فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین لوازم یدکی برای خدمات رسانی به مشتریان عزیز به وجود آمد.

نحوه خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال جیلی

خرید قطعات اصل و اورجینال جیلی

مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو راه مناسبی است تا بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. به این ترتیب از کیفیت قطعات و همچنین قیمت واقعی آن ‌ها مطلع می‌ شوید. در واقع در خرید آنلاین با چند کلیک از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر انجام می ‌شود و دیگر نیاز نیست که برای مراجعه به فروشگاه در ترافیک بمانید. علاوه بر آن هر فردی به طور جداگانه بعد از انتخاب و تایید محصول مورد نظر پرداخت را در سریع ‌ترین زمان انجام می ‌دهد در نتیجه هم در زمان و هم در مصرف سوخت صرفه ‌جویی می ‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید آنلاین قطعات جیلی از فروشگاه لوازم یدکی ترودو مطالعه فرمایید!

همچنین یکی از مزیت های فروشگاه ‌های اینترنتی این است که به صورت تمام وقت و حتی در روزهای تعطیل هم باز هستند و خریدار می‌ تواند در هر ساعتی از شبانه روز در هر شهری که باشد خرید خود را انجام دهد. برای خرید لوازم یدکی کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای خرید آنلاین از فروشگاه لوازم یدکی ترودو کافی است که به سایت یا اپلیکیشن سایت مراجعه فرماید و محصول مورد نظر خود را در قسمت جستو جو، سرچ کنید و در آخر خریداری کنید و با ارسال فوری کالای خریداری شده را دریافت کنید.

مزایای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال جیلی

خرید قطعات اصل و اورجینال جیلی

قطعات اورجینال با بالا بردن کیفیت کارکرد سایر قطعات باعث بالا رفتن ایمنی و امنیت در خودرو و افزایش طول عمر خودرو می شود هرچند باید بگویم که تمامی قطعات اصل و اورجینال دارای دوام و طول عمر بالا هستند.

اما برعکس قطعات اورجینال قطعات متفرقه باعث اختلال در کارکرد سایر قطعات می شوند و ایمنی و امنیت خودرو را به شدت کاهش می دهند و حتی ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به وجو آورند و طول عمر خودرو را کاهش می دهند و صد البته لازم به ذکر است که قطعات متفرقه از پسماند ها مواد اولیه ای که استحکام بالایی ندارند، تولید می شود به همین علت است که طول عمر بالایی ندارند و تنها مزیت شان همان قیمت شان است که با خساراتی که به وجود می آورد آن کسری نیز جبران می شود.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معروف ترین و معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی جیلی به صورت اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا