خرید سپر عقب لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سپر عقب لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید سپر عقب لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. شرکت چینی لیفان در سال 1992 در منطقه ای کوچک در جنوب شرقی چین با نام دیگر و توسط آقای یین مینگشان شروع به کار کرد. موسس این کمپانی کار خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع نمود در ابتدا این شرکت فقط 9 نفر کارمند داشت اما پس از مدت کوتاهی شروع به تولید موتور سیکلت کرد و پس از گذشت چند سال بین 5 کمپانی برتر چینی در زمینه تولید موتور سیکلت قرار گرفت و بیش از سیزده هزار نفر کارمند داشت در سال 1999 اولین صادرات موتور سیکلت شرکت لیفان به کشور ویتنام آغاز شد و به دلیل اینکه مردم این کشور از درآمد پایینی برخودار بودند باعث شد تا تولیدات شرکت لیفان در این کشور فروش خوبی داشته باشد، موفقیت کمپانی لیفان ادامه داشت تا جایی که در سال ۲۰۰۳ میلادی توانست مجوز صادرات به ۱۸ کشور اروپایی را هم اخذ نموده‌ و بتواند محصولات تولیدی خود را تا هم اکنون به این کشور ها صادر کند. در سال 2005 میلادی این شرکت گام بلندی در زمینه تولید خودرو برداشت و شروع به طراحی و تولید اتوبوس و خودرو سواری نمود. ناگفته نماند که خودرو های کمپانی لیفان یکی از موفق ترین خودرو های چینی در ایران است.

سپر عقب چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

سپر عقب یکی از لوازمی است که تاثیر زیادی در ایمنی سرنشینان خودرو دارد. سپر ماشین قدمتی بیش از یک قرن دارد. در سال 1901 میلادی یعنی 16 سال پس از ساختن نخستین خودرو مجهز به موتور درون سوز، مهندس و طراح خودرویی به نام فردریک سیمز برای حفاظت از قسمت جلوی اتومبیل خود اولین سپر خودرو در دنیا را طراحی کرد.

در واقع بخشی از بدنه یک خودرو که در جلو و پشت آن قرار دارد را سپر می نامند. همانطور که گفتیم دلیل طراحی این بخش در خودرو های ایجاد ایمنی در آن و عدم خودرن ضربه به موتور خودرو می باشد. البته در تصادف هایی که در سرعت بالا رخ می دهد، این بخش قادر به مهار خسارت ها نمی باشد. اما به میزان زیادی این خسارت ها را کاهش می دهد. در بسیاری از کشور ها از لحاظ قانونی وجود سپر در وسایل نقلیه اجباری می باشد، همچنین سپر در دسته ایمنی تزیینی خودرو قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید abs لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو مطالعه فرمایید!

 امروزه انواع سپر ها با انواع جنس ها ساخته می شوند و به ظاهر و سلامت خودرو کمک شایانی می کنند، که معمولا از پلاستیک یا فلزات ساخته می شوند. سپر عقب خودرو های مدرن امروز شامل سه قسمت اصلی پیشانی، جاذب و تیر عرضی سپر هستند که در قسمت پیشانی ظاهر و زیبایی سپر خودرو نمایان است و  قادر نیست ضربه‌های زیادی را تحمل کند. قسمت بعدی جاذب می باشد که انرژی جنبشیی که بر سپر وارد شده است را از بین می برد، در آخر قسمت تیر عرضی وجود دارد که به جذب انرژی جنبشی ناشی از ضربه های اساسی و بزرگ کمک کرده و در برابر ضربه های کوچک مقاومت می‌ کند و قسمت کلیدی اسپرت خودرو محسوب می شود. از این رو خرید سپر عقب برای حفاظت از خود و بدنه خودروتان ضرور است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این  نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

برای خرید لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا