خرید دسته موتور ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید دسته موتور ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

برای دریافت راهنمایی خرید دسته موتور ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه شوید. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی در حقیقت یک از ابزارهای تجارت الکترونیک است که به مشتری اجازه می دهد به صورت مستقیم محصولات خود را از فروشنده در بستر اینترنتی و وب با استفاده از مروگر تهیه کند. مشتری ها می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق مشاهده صفحه مشخصات محصول به صورت مجازی انتخاب کنند. خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی برای بسیاری از مشتریان مناسب است چرا که بیشتر افراد در خرید لوازم یدکی خودرو اطلاعات چندانی ندارند و نمی دانند که چه محصولی مناسب خودروشان می باشد.

در فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی معمولاً توضیحاتی درباره محصول، نام محصول، مارک محصول نوشته شده است تا مشتریان بدون سردرگمی بتوانند اطلاعاتی را درباره محصول مورد نظر خود دریافت کنند و در صورت خرید بتوانند آن را به راحتی سفارش دهند. فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت به صورت آنلاین می باشد. شما می توانید دسته موتور عقب ام وی ام X33 و سایر لوازم یدکی ام وی ام ایکس 33 اصل و با کیفیت را از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو خریداری کنید. در ادامه نحوه خرید لوازم یدکی از فروشگاه ترودو را بیان خواهیم کرد.

دسته موتور چیست

خرید دسته موتور ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

Engine Mount یا دسته موتور وسیله‌ مهار ارتعاشات و تکان ‌ها و ضربات موتور است. در واقع این قطعه که به عبارت کامل‌ تر Engine Anchor Mount خوانده می‌ شود وظیفه‌ تحمل وزن موتور خودرو را بر عهده دارد. دسته‌ موتور نقش تکیه ‌گاه موتور را بازی می ‌کند تا موتور به کمک آن با تعادل و ثبات بیشتر وظایف خود را انجام دهد. مجموعه‌ سیستم فنی خودروها را می ‌توان به پازلی تشبیه کرد که در کنار هم خودرو را به حرکت در می ‌آورند.

اما قطعات و تکه‌ های این پازل برای ماندن در جای خود و عملکرد بدون استرس نیاز به ثبات و استحکام دارند. بنابراین هر قطعه باید به واسطه‌ قطعات دیگر یا به کمک بست ‌های مخصوص به بدنه یا قطعات محکم دیگر چفت شود. موتور نیز به واسطه‌ قطعه ‌ای که دسته‌ آن شناخته می ‌شود به بدنه‌ خودرو محکم می ‌شود. دسته موتور مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین تکیه‌ گاه یا به نوعی بست در قطعات خودرو محسوب می ‌شود. وظایف این قطعه را می ‌توان این گونه خلاصه کرد:

۱. تحمل وزن موتور

۲. جذب ارتعاشات ناشی از احتراق مخلوط سوخت و گاز در موتور

۳. پیشگیری از حرکت بیش از حد موتور در اثر نیروهای وارده از جاده

۴. جلوگیری از حرکت شدید موتور در زمان ‌های شتاب ‌گیری یا ترمز گرفتن

۵. کنترل تکان ‌های جانبی موتور خودرو در زمان عبور از دست ‌انداز

علائم خرابی دسته موتور

خرید دسته موتور ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

یکی از نکاتی که در هنگام برخورد با دسته موتور باید مد نظر قرار داشت این است که معمولاً در درون خودروها قطعه دیگری برای نگه داشتن گیربکس در جای خود استفاده می شود که دسته گیربکس نام دارد. از آن جایی که موتور و گیربکس خودرو نزدیک یک دیگر قرار دارند خرابی یا پارگی هر کدام می تواند بر عملکرد دیگری تاثیرگذار باشد.

خرابی در دسته موتورهای لاستیکی معمولاً با بروز نشانه های پارگی در خود قطعه قابل شناسایی است و علاوه بر آن نوع کارکرد موتور و افزایش لرزش آن می تواند نشان دهنده بروز ایراد در این قطعه باشد. همچنین در صورت خرابی دسته موتورهای روغنی نیز همانند دسته موتورهای لاستیکی کارکرد موتور متفاوت شده و ارتعاشات ناشی از عملکرد آن و لرزش های جاده به کابین خودرو راه پیدا خواهند کرد. علاوه بر این بروز نشتی روغن در دسته موتور های هیدرولیکی نیز از علائم خرابی آن ها است. نباید فراموش کرد که در صورت خرابی دسته موتور بیشترین میزان لرزش در اطراف موتور خواهد بود.

راهنما خرید لوازم یدکی از ترودو

خرید دسته موتور ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید لوازم یدکی ام وی ام و سایر خودرو ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی ام وی ام برخورد دار شوید. حتی این فروشگاه امکان مشاوره آنلاین نیز دارد، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 13 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا