خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین

اگر به دنبال خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین اما اطلاعات چندانی راجع به آن ندارید با ما در این مطلب همراه شوید. ترموستات که به آن دما پا نیز می‌ گویند، قطعه‌ ای است که دما را در محدوده مشخصی نگه می ‌دارد. ترموستات در خودرو برای کنترل دمای موتور تعبیه شده است این وسیله گرمای موتور را در حد استاندارد لازم نگه می ‌دارد تا موتور خودرو با دمای متعادل کار کند. به عبارتی دیگر ترموستات وسیله‌ ای است که در سیستم‌ های مختلف سرد یا گرم ‌کننده مورد استفاده قرار می ‌گیرد. یکی از سیستم ‌هایی که حضور ترموستات در آن‌ ها حیاتی است، خنک کننده خودروهای با سوخت فسیلی یا بنزینی است.

در واقع دمای بالا یا پایین یک موتور احتراقی از طریق تاثیر بر روغن سیستم روانکار این موتورها بر راندمان عملکردی آن‌ ها تاثیر نامطلوبی دارد. به این ترتیب که بالا رفتن دما، موجب رقیق شدن روغن و پایین بودن دما نیز باعث غلظت بیش از حد آن می ‌شود. در هر دو حالت، روغن خاصیت روانکاری خود را از دست داده و عملکرد این سیستم را مختل می ‌سازد. با این اختلال قطعات موتور قادر به عملکرد بهینه نیستند و راندمان سیستم موتور کاهش می ‌یابد. در این بین، قطعه کوچکی به نام ترموستات که روی موتور قرار دارد، وظیفه کنترل مداوم دمای موتور را برعهده دارد.

نشانه های خرابی ترموستات

خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین

بسته بودن ترموستات سبب می‌ شود که دمای موتور پایین بیاید و در نتیجه راندمان مورد انتظار را نداشته باشد همچنین اگر ترموستات در حالت بسته بماند حرارت موتور بالا می ‌رود و جلوی گردش مایعات در خودرو گرفته می ‌شود. مهم ترین علامت ‌هایی که با آن می ‌توان به خراب بودن ترموستات خودرو پی برد؛ بعد از حدود ۱۵ دقیقه از شروع کار موتور، دمای آن بالا می ‌رود.

  • بالا رفتن آمپر و رسیدن به ناحیه قرمز رنگ
  • نشت مایعات از رادیاتور خودرو
  • جوش آوردن خودرو
  • نوسان در آمپر آب
  • کاهش دمای موتور
  • افزایش مصرف سوخت

اگر این نشانه‌ ها را مشاهده کردید باید ترموستات خودرو را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

بیشتر بدانید: خرید آنلاین دیسک و صفحه کلاچ جک

اجزای ترموستات خودرو

یک ترموستات خودرو برای داشتن عملکرد صحیح نیاز به اجزای مختلفی دارد. هر یک از این اجزا وظیفه خاص خود را دارد. این اجزا عبارتند از:

  • سوپاپ
  • فنر
  • سوپاپ فرعی
  • سیلندر بازشونده
  • حلقه مسدودکننده

در ترموستات یک دریچه برای عبور مایع خنک‌ کننده  به داخل سیلندر وجود دارد. وظیفه این دریچه این است که وقتی دمای مایع به حد مشخصی نرسیده است، به آن اجازه عبور ندهد. فنر ترموستات که به آن فنر بازگرداننده نیز می‌ گویند، این دریچه را بسته نگه می ‌دارد. در مرکز این دریچه یک اتصال به سیلندر بسته وجود دارد که از موم حرارتی پر شده است. در مقابل فنر بازگرداننده نیز یک میله فولادی قرار دارد که کارکردی همانند پیستون دارد.

نحوه خرید آنلاین ترموستات

خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین

برای خرید آنلاین ترموستات جک و یا سایر لوازم یدکی مورد نیازتان می توانید به سایت فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی مراجعه کنید. اما توجه داشته باشید که به سایت های معتبر مراجعه کنید تا خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنید. معمولاً به دلیل افزایش فروشگاه های اینترنتی نظارت بیشتری بر روی این فروشگاه ها صورت می گیرد که این مورد باعث می شود فروشندگان قوانین را رعایت کنند تا بتوانند در این فضای رقابتی دوام داشته باشند. یکی از مهم ترین مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی چری حفظ تایم است، زیرا شما نیاز ندارید که در این شلوغی به بازار بروید و به دنبال قطعه مورد نظر خود بگردید و در صورت موجود بدون دریافت هیچ اطلاعاتی از منبع واسطه خرید خود را انجام دهید، حتی در بیشتر موارد نیز مشاهده می شود که قطعات دارای ضمانت اصالت گارانتی نمی باشند؛ در صورتی که شما در خرید آنلاین می توانید در هر ساعت از شبانه روز حتی در روز های تعطیل، وارد فروشگاه آنلاین بشوید و در کوتاه ترین زمان کالای مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را با کالا های مشابه مقایسه کنید و نکات فنی قطعه را به صورت کامل در یافت کنید و همچنین خرید خود را از منبع اصلی با ضمانت نامه انجام دهید.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش خرید ترموستات جک و سایر لوازم یدکی جک اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است. برای خرید لوازم یدکی جک کافی است شما به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شما است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا