خرید اینترنتی سنسور abs چری از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید اینترنتی سنسور abs چری از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید اینترنتی سنسور abs چری از فروشگاه آنلاین ترودو و یا سایر لوازم یدکی خودرو چری می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نام و مدل خودرو خود در قسمت جست و جو محصولات، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و خریداری کنید. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به فروشگاه ترودو خواهیم داد با ما همراه باشید.

حال می خواهیم توضیحات مختصری درباره محصول سنسور abs بدهیم تا با این قطعه جدید در خودروها بیشتر آشنا شوید. ترمز ضد قفل یک سیستم ترمز پیشرفته است که معمولا در چرخ‌ های جدید یافت می‌ شود و نقش بسیار مهمی را در اتومبیل‌ های جدید ایفا می‌ کند. این قطعه باعث می‌ شود تا در زمان ترمز بسیار شدید، چرخ‌ ها قفل نشوند و در کوتاه‌ ترین زمان توقف پر قدرتی را ارائه خواهد داد. به صورتی که بروز کوچک‌ ترین مشکل در آن می‌ تواند باعث خرابی و هزینه‌ های بیشتر شود. به همین دلیل است که توجه به این قطعه و بررسی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. سنسور ترمز ای بی اس تعبیه شده در چرخ‌ ها، سرعت چرخ‌ ها را کنترل می‌ کنند. سعی این قطعات بر این است که سرعت چرخش تایرها در زمان حرکت خودرو یکسان باشد. در صورتی که هر کدام از تایرها بیشتر و یا کند‌تر از بقیه بچرخد، این سنسور با ارسال سیگنال‌ هایی به سیستم ترمز ABS، به سرعت برای هماهنگ‌ سازی آن‌ ها اقدام می‌ کند. به همین دلیل است که در هر زمان که این قطعه تعیین کند، عملکرد چرخ‌ ها تغییر خواهد کرد. سنسور ترمز ای بی اس سرعت چرخ را ثبت می‌ کنند. اطلاعات دریافت شده توسط آن‌ ها توسط سیستم ایمنی و کمک‌ های متعدد به عنوان مهم‌ ترین پارامتر کنترل استفاده می‌ شود.

اجزای ترمز ABS

خرید اینترنتی سنسور abs چری از فروشگاه آنلاین ترودو

  • سنسورهای سرعت: سنسورهای سرعت ‌سنج معمولاً در نزدیکی محور متصل به چرخ‌ ها نصب شده و هر گونه تغییر سرعت ناگهانی در چرخ ‌ها را تشخیص و به سیستم کنترل‌ گر اطلاع می‌ دهند.
  • سوپاپ‌ ها: در هر لوله ترمز یک سوپاپ وجود دارد که بسته به شرایط می ‌تواند باز یا بسته باشد. حالت سومی نیز وجود دارد که در آن سوپاپ‌ ها نقش دفع‌ کننده و کاهنده نیروی ترمز را ایفا می ‌کنند.
  • پمپ: پس از کاهش فشار سیستم ترمز توسط سوپاپ ‌ها، نیاز به افزایش مجدد آن وجود دارد که این کار توسط پمپ ترمز انجام می‌ شود.
  • کنترل ‌کننده: این قطعه در واقع رایانه سیستم است و وظیفه تجزیه تحلیل اطلاعات ارسالی از سوی سنسورها، نظارت بر عملکرد سایر اجزا و ارسال دستورالعمل ‌های لازم به آن ها را بر عهده دارد.

بیشتر بدانید: خرید شمع چری از فروشگاه آنلاین ترودو

نشانه یک سنسور ABS معیوب چیست

خرید اینترنتی سنسور abs چری از فروشگاه آنلاین ترودو

سیستم ترمز ضد قفل خودرو به دلایل مختلفی ممکن است خراب شود و یا از کار بیافتد که با توجه به اهمیت این سیستم، دانستن علائم این خرابی، مهم است. یکی از علائم هشدار دهنده­ خرابی و ایراد در سیستم ای بی اس خودرو، روشن شدن چراغ ABS روی صفحه­ داشبورد است که در این صورت سیستم ترمز ضد قفل چرخ ها با مشکل مواجه شده و دیگر کار نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که همانطور که گفته شد، همیشه خرابی سنسور ای بی اس، موجب از کار افتادن سیستم ترمز ضد قفل نمی ­شود؛ بلکه سیم کشی یا اتصالات نیز ممکن است خراب باشند و سیگنال­ های لازم را به ‌درستی به یونیت ABS منتقل نکنند. بنابراین، قبل از بررسی و تعویض سنسور ای بی اس، بهتر است ابتدا اجزای مربوط به آن بررسی شده و در صورت یافتن خطا، فقط قطعه­ آسیب دیده، با قطعات اصلی جایگزین گردد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید اینترنتی سنسور abs چری از فروشگاه آنلاین ترودو

فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد و شما در کنار خرید با قیمت مناسب می توانید از ضمانت اصالت گارانتی محصولات در ترودو نیز برخوردار شوید. همانطور که در  بالاتر نیز به آن اشاره کردیم برای خرید آنلاین سنسور abs و یا سایر لوازم یدکی چری و همینطور سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام خودرو و مدل خودروتان را وراد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید محصول را به همراه توضیحاتی که در زیر تصویر شرح شده است را مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات لازم می توانید اقدام به خرید محصول کنید و یا این که اگر نیاز به توضیحات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 18 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا