خرید اینترنتی رینگ و پیستون لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید اینترنتی رینگ و پیستون لیفان

خرید اینترنتی رینگ و پیستون لیفان یکی از روش های خرید رینگ و پیستون و همینطور سایر لوازم یدکی انواع خودروهای چینی می باشد. رینگ (Ring) به معنای حلقه، به اجزایی فلزی، پلاستیکی یا لاستیکی گفته می ‌شود که دور جسم دیگری (عموما استوانه ‌ای) حلقه بسته تسکیل می ‌دهند. پیستون، برای انجام بهینه وظیفه خود نیاز به حرکت راحت و دور از اصطکاک درون سیلندر دارد. رینگ ‌های پیستون این شرایط را برای آن ایجاد می ‌کنند. به این ترتیب که پیستون که قطعه ‌ای استوانه‌ ای شکل و فلزی است روی بدنه خود شیارهایی دارد که برای قرار گرفتن رینگ ‌های آن تعبیه شده ‌اند.

رینگ یک وظیفه جدا کننده دارد و در همه جا از رینگ ها برای کم کردن فضای اصطکاک استفاده می شود و یک نقش عایق را بر عهده دارند. در سیلندر و پیستون هم به همین مموال است و از رینگ پیستون برای جدا کردن فضای احتراق با فضایی که در آن شاتون و روغن وجود دارد استفاده می شود. به همین صورت زمانی که پیستون ها به حرکت در می آیند نباید به بدنه سیلندر تماس داشته باشند و یا اینکه روغن داخل سیلندر نباید به محوطه احتراق وارد شود. اگر این اتفاق بیفتد اتومبیل دچار روغن سوزی می شود و درد بسیار شدیدی از آن ساطع می شود. وظیفه رینگ پیستون در خودرو بسیار آشکار است و با استفاده از آن می توان از آسیب رساندن به پیستون و سیلندر جلوگیری کرد. این قطعه مهم در اتومبیل ها وجود دارد تا یک فاصله نسبی بین 2 تا 3 میلی متر بین پیستون و بدنه سیلندر ایجاد کند و با این کار از ساییدگی سیلندر ها جلوگیری می کند. بر روی پیستون ها شیار هایی وجود دارد و رینگ پیستون روی این شیار ها قرار می گیرد و وظیفه ی خود را انجام می دهد. وظیفه ی رینگ پیستون در خودرو عایق کردن دو قسمت احتراق و شاتون می باشد که با این کار از آسیب های جدی جلوگیری می شود و عمر پیستون ها افزایش می یابد

بیشتر بدانید: خرید کنیستر بنزین لیفان از فروشگاه آنلاین

انواع رینگ پیستون خودرو

خرید اینترنتی رینگ و پیستون لیفان

به طور کلی رینگ ‌های موتور، به دو دسته رینگ روغنی و رینگ فشاری تقسیم می‌ شوند. استفاده از هر دو مدل رینگ برای موتور بسیار لازم است و وظیفه خاصی بر عهده دارد. در ادامه با هم بیشتر با انواع رینگ پیستون آشنا می‌ شویم.

  • مشخصات و وظیفه رینگ پیستون روغنی: رینگ روغنی، در سه حالت شیاردار، سوراخ دار و یا چاک دار ساخته می‌ شود. وظیفه رینگ روغنی این است که در زمانی که پیستون به سمت پایین حرکت می‌ کند؛ از ورود روغن به محفظه احتراق و تجمع روغن در کناره پیستون جلوگیری کند. به طور کلی به کمک رینگ موتور روغنی، میزان ورود و خروج روغن کنترل می‌ شود که با واسطه این امر از مصرف بی ‌رویه روغن جلوگیری خواهد شد. لازم به ذکر است که برای بالا رفتن بازدهی و کنترل روغن، رینگ‌ های روغنی شامل سه تکه شده و کنار آن از دو فولادی جهت کاهش ساییدگی تعبیه شده است.
  • رینگ موتور فشاری چیست: یکی دیگر از رینگ های که باید در پیستون تعبیه شود؛ رینگ فشاری می باشد. وظیفه اصلی رینگ فشاری، جلوگیری از نشت گاز از کناره‌ های پیستون می باشد. در واقع زمانی که پیستون حرکت رفت و برگشتی دارد؛ این رینگ فشاری، منبسط شده و به سطح سیلندر چسبیده می‌ شود. به واسطه این عمل، از نشت گاز جلوگیری خواهد شد. البته در کنار این رینگ، حتما باید از رینگ روغنی جهت قرارگیری در سطح سیلندر، استفاد شود.

خرید لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین

خرید اینترنتی رینگ و پیستون لیفان

فروشگاه اینترنتی عبارت است از کار خرید کالا یا خدمات بر بستر اینترنت. یعنی بعد از اتصال به اینترنت، وارد وب سایت فروشگاهی می ‌شوید و با انتخاب کالا و خدمات مورد نظرتان آن را در محل، دریافت می ‌کنید. امروزه شما می توانید اکثر لوازم مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید که لوازم یدکی نیز از این دسته مستثنی نیسست و می توانید به راحتی قطعات مورد نیاز خودرو خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

  • صرفه جویی در زمان: از دیگر مزایای خرید آنلاین ، صرفه جویی در زمان است. بدین صورت که برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود را نیازی نیس مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن فروشگاهی کنید که قطعه های مورد نظر شما را دارا باشند بلکه به راحتی در منزل خود با یک جست و جو ساده لوازم خود را می توانید پیدا کنید.
  • نظرات دیگر مصرف کنندگان مقایسه کردن: فروشگاه های اینترنتی، گستره وسیعی از تنوع و قیمت گذاری ها را ارائه می دهند تا بتواند مشتریان با گستره سلیقه و نیازمندی های متفاوت و بیشتری را جذب کنند. افراد می توانند قبل از خرید، گزینه هایی که مدنظرشان هست را بصورت اینترنتی با هم مقایسه کنند.
  • دسترسی همیشگی: از دیگر فواید و مزایای خرید آنلاین، دسترسی همیشگی به این فروشگاه های اینترنتی می باشد. هر فروشگاه اینترنتی، در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. بنابراین مشتریان می توانند هر زمانی که بخواهند، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. شما می توانید لوازم یدکی لیفان و سایر خودروهای چینی اصل و با کیفیت را از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو خریداری کنید. فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت به صورت آنلاین می باشد. اگر به دنبال محصولی هستید می توانید در قسمت جست و جو محصولات ترودو، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا