خرید اکسل ام وی ام از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید اکسل ام وی ام از فروشگاه آنلاین

برای خرید اکسل ام وی ام از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو همراه ما باشید. یکی از صنایع مهمی که امروزه در کشور از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، صنعت خودرو سازی می ‌باشد؛ صنعت خودرو سازی در سراسر جهان از صنعت ‌های بزرگ و گسترده محسوب می ‌شود. با توجه به این نکته باید در نظر داشت که کارخانجات بزرگ مانند “شرکت خودرو سازی ام وی ام” فعالیت ‌های زیادی را در رابطه با صنعت خودرو سازی انجام می‌ دهند و خدمات و محصولات خود را به تمامی نقاط جهان ارسال می ‌کنند.

اکسل چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

اکسل با عنوان محور مرکزی یک چرخ یا دنده شناخته می شود. اکسل خودرو در واقع یکی از قطعات ثابت خودرو محسوب می شود که به عنوان یک محور مرکزی برای نصب چرخ ‌ها کاربرد دارد. به طور کلی اکسل توسط یک یاتاقان یا بوش مکانیکی در سطح داخلی سوراخ چرخ یا دنده ثابت نگه داشته می‌ شود تا چرخ یا دنده به صورت آزادانه به دور اکسل بچرخند و سبب حرکت خودرو شوند؛ اکسل به تنهایی مکانیزم پیچیده‌ای ندارد اما وقتی وظایفی چون مکانیزم فرمان، انتقال قدرت، تعدیل اثر جاده، کاهش دور خودرو  و … بر عهده اکسل قرار بگیرد، ساختمان آن از پیچیدگی قابل توجهی برخوردار می‌ شود.  اکسل های متنوعی با توجه به نوع مکانیزم، نوع طراحی و محدودیت فضا و … وجود دارند. محور ها اجزای اساسی هر وسیله نقلیه هستند و در سه نوع اصلی قرار دارند: محور جلو، محور عقب و انتها. محور، میله یا بدنه است که چرخ ها را چرخانده و از وزن وسیله نقلیه شما را کم می کند.

همانطور که قبل تر هم گفتیم محور ها یکی از اجزای اصلی وسیله نقلیه شما محسوب می شوند، محور ها بدنه مرکزی هستند که به چرخ ها متصل می شوند، از آنجا که اکسل قدرت دوران چرخ ها را کنترل می کنند، هر وسیله نقلیه ای برای کارکرد باید محور هایی داشته باشد.

انواع و کاربرد هر اکسل

محور جلو: این محور که در قسمت جلوی خودرو قرار دارد، وظیفه کمک به فرمان و کنترل و پردازش ضربه از سطح ناهموار جاده را برعهده دارد.

محور عقب: این محور وظیفه انتقال نیرو به چرخ های محرک را بر عهده دارد، در دو نیمه واقع شده است که معروف به نیم بدنه که توسط دیفرانسیل متصل می شوند. در بیشتر موارد محور های عقب فعال هستند و به این معنی که همراه با چرخ ها چرخانده می شوند.

محور انتها: محور های انتها در پیرامون چرخ های جلوی خودرو متصل شده اند، به گونه ای که دستگیره ها این محور ها را به محور جلو وصل می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید کمک فنر ام وی ام از فروشگاه آنلاین مطالعه فرمایید!

البته باید گفت که تعداد محور های موجود در یک اتومبیل به نوع خودرو بستگی دارد. در بیشتر موارد، خودرو ها برای چرخش چرخ ها دو محور دارند، وسائل نقلیه بزرگتر که مسافر بیشتری دارند و چرخ بیشتری دارند ممکن است محور های بیشتری داشته باشند. برای شناسایی تعدا اکسل ها فقط کافی است از سمت کنار به خودرو خود نگاه کنید، سپس جفت لاستیک ها را بشمارید. اکثر اتومبیل ها در مجموع چهار لاستیک دارند یا دو جفت تایر دارند که یک جفت در جلو و دیگری در عقب واقع شده است. دو جفت لاستیک برابر دو محور است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

یکی از مهم ترین مزایای خرید آنلاین نظارت زیاد می باشد، در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بیش تری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها اعلام کنند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی اصل و اورجینال در ایران می باشد. شما می توانید اکسل ام وی ام اصل و با کیفیت را از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو خریداری کنید. فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت به صورت آنلاین می باشد. ترودو لوازم یدکی ام وی ام و سایر خودرو های چینی را با ضمانت کیفیت و اصالت گارانتی به فروش می رساند که این امر باعث ایجاد اطمینان در خرید آن می گردد. شما می توانید با خرید اکسل ام وی ام از فروشگاه آنلاین از یک خرید با کیفیت، قیمت مناسب و مطمئن بهرمند شوید. اگر به دنبال محصولی هستید می توانید در قسمت جست و جو محصولات، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا