خرید انژکتور ام وی ام از فروشگاه ترودو تهران

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید انژکتور ام وی ام از فروشگاه ترودو تهران

برای خرید انژکتور ام وی ام از فروشگاه ترودو تهران به صورت آنلاین با ما همراه باشید. امروزه خودرو های ام وی ام میان مردم جزو خودرو های پر فروش و محبوب می باشد که این محبوبیت از ظاهر مدرن و شیک این خودو و کیفیت ساخت و کارایی عالی آن نشات می گیرد. به بیان دیگر می توان گفت که  دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند. همچینی خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است بدون اینکه سرنشینان آن احساس خستگی کنند. یکی از مهم ترین موضوعات در باره این خودرو ها دریافتن مقام اول در آزمایش “C-NCAP” می باشد؛ بی شک خودرو های ام وی ام یکی از بهترین خودرو ها در هم رده های خود می باشد، چرا که با توجه به حجم و اندازه ای که دارد این خودرو دارای موتوری با حجم 2 لیتر و قدرت 139 اسب بخار می باشد و این موضوع شگفت انگیز می باشد. شما می توانید خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه ترودو را به راحتی و به صورت اینترنتی انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید ECU ام وی ام از فروشگاه ترودو را مطالعه کنید.

ام وی ام ایکس 33 یکی از کراس اوورهای محبوب چینی موجود در کشورمان به حساب می‌آ ید که تاکنون در سه مدل مختلف به دست مشتریان ایرانی رسیده است. این محصول نخستین مرتبه با نام چری تیگو در نمایشگاه خودرو شانگهای 2005 به معرض دید عموم گذاشته شد. از سال 2010 و پس از ارائه نمونه فیس لیفت این خودرو، نام آن به چری تیگو 3 در بازار های بین‌ المللی تغییر یافت که مدل جدید در ایران تحت عنوان ایکس 33 نیو شناخته می‌ شد.

اهمیت وجود انژکتور در خودرو

موتورهای احتراق داخلی در دو نوع پاششی و تزریق مستقیم تولید می ‌شوند. انژکتور سیستمی است که وظیفه پاشش سوخت درون سیلندر را بر عهده دارد و در نتیجه در خودروهای پاششی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این قطعه الکتریکی- مکانیکی در ورودی سیلندر قرار می ‌گیرد و عمل تزریق سوخت درون محفظه‌ احتراق را انجام می ‌دهد. در واقع انژکتور جایگزینی برای کاربراتور است که در خودروهای قدیمی ‌تر بخشی از سیستم سوخت ‌رسانی خودرو بود. می ‌دانیم که احتراق حاصل از انفجار ترکیب متراکم شده سوخت و هوا، تامین کننده کل انرژی مورد نیاز خودرو است.

همانطور که اشاره شد، سیستم انژکتور خودرو در ورودی سیلندر خودرو قرار گرفته و عمل سوخت رسانی به محفظه احتراق را بر عهده دارد. هنگامی که دریچه هوای خودرو باز می شود دقیقاً طی یک زمان بندی دقیق، سیستم انژکتور خودرو عملیات پاشش سوخت را انجام می دهد. سپس شمع خودرو جرقه زده، باعث احتراق هوای موجود در سیلندر به همراه سوخت موجود می گردد. طی این عمل انرژی ایجاد شده چون مکانی برای خروج ندارد، سیلندر خودرو را به سمت پایین هول می دهد که این عمل باعث به حرکت در آمدن خودرو می گردد. پس از این عمل، سوپاپ هوا به سر جای خود برگشته و در عوض دریچه مخصوص خروج دود با باز شدن سوپاپ مربوطه، باز خواهد شد. در پایان دود حاصله به بیرون هدایت و عملیات احتراق از سر گرفته می شود.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی انواع خودرو های چینی می باشد. ترودو با فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. برای خرید انژکتور ام وی ام از فروشگاه آنلاین کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از مشاهده اطلاعات مربوطه می توانید اقدام به خرید کنید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

فروش لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی مزدا

فروش لوازم یدکی کیا

فروش لوازم یدکی ام وی ام

فروش لوازم یدکی هایما

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 14 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا