خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی برای خودرو های چینی

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

نحوه خرید از فروشگا آنلاین لوازم یدکی خودرو های چینی

اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعات درباره “نحوه خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو های چینی” هستید با ما همراه باشید. خودرو های چینی در سال ‌های اخیر، به دلیل داشتن قیمت مناسب در کنار امکانات رفاهی بالا به یکی از پر طرفدار ترین خودرو ها در ایران مبدل شده اند که از این رو یکی از دغدغه های صاحبان خودرو های چینی این است که، لوازم یدکی خودر های چینی با کیفیت و مرغوب را برای خودرو های خود خریداری کنند. همانطور که می دانید لوازم یدکی خودرو به قطعاتی می گویند که در صورت بروز مشکل یا خرابی جایگزین قطعات اصلی خودرو می شوند، بعد از اینکه لوازم یدکی خودرو با اجزای اصلی جایگزین شوند، از روز اول خود هم بهتر کار می کنند. البته باید در خرید قطعات توجه بالایی به خرج داد زیرا امروزه افراد سود جو برای منافع خود قطعاتی را که استاندارد و با کیفت نیستند را وارد بازار کرده اند و به قیمت پایینی می فروشند، اکثر مردم نیز به دلیل کم بودن قیمت به سمت این وسائل روی می آورند اما قافل از اینکه این لوازم متفرقه باعث خرابی بیشتر قطعات و کاهش عمر خودرو می شود همچنین امنیت خود را نیز با خرید این لوازم برای خودروی خود به خطر می اندازید. برای خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو کافی است، به وب سایت فروشگاه های معتبر مانند “فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو” مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: چگونگی خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو

چند مورد از لوازم یدکی های مهم خودرو

  • آلترناتور

آلترناتور وظیفه ‌ی تأمین انرژی الکتریکی برای شارژ کردن باتری خودرو دارد، این قطعه  نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک تسمه دریافت می‌ کند، این تسمه نیروی خود را مستقیما از میل‌ لنگ دریافت می کند. اگر این قطعه خراب شود و از کار بی اوفتد طبیعتا باتری شارژنمی شود و شارژ آن خالی می گردد؛ خرابی برینگ نیز می تواند موجب خراب شدن آلترناتور گردد، که در این صورت در هنگام کار کردن، صدای بلند و آزاردهنده ای تولید می کند و چراغ هشدار قرمز رنگ به شکل باتری در پشت آمپر خودرو روشن خواهد شد البته خرابی آلترناتور در بیشتر مواقع قابل پیش بینی نیست و بصورت ناگهانی اتفاق می ‌افتد.

  • دیسک ترمز

یکی دیگر از مهم ترین و حیاتی ترین قطعه در خودرو سیستم ترمز و دیسک ترمز آن می باشد .دیسک ترمز موجب متوقف شدن ماشین از طریق اصطکاک بین لنت و دیسک در هنگام ترمز گیری می گردد. دیسک در زمان ترمز گیری، تحت فشار اصطکاکی بسیار شدید قرار می گیرد و همچنین  افزایش دمای زیادی را را در بر خواهد داشت ، بدین سبب  موجب می شود که دیسک تاب بردارد و در هنگام ترمز گیری خودرو دچار لرزش گردد. نگام تعویض دیسک ترمز باید دقت کرد که دیسک ‌ها بصورت جفت تعویض شوند یعنی دیسک‌ های جلو با هم و دیسک‌ های عقب با هم تعویض شوند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در کشور با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی ماشین های چینی کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو های چینی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. برای خرید قطعات مورد نیاز خود می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کرده و در قسمت جست و جو محصولات مدل خودرو و نام محصول را وارد کرده و پس از پیدا کردن محصول می توانید با خواندن اطلاعاتی که برای آن محصول نوشته شده به راحتی برای خرید خود تصمیم گیری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا