خرید آنلاین آفتامات دینام چری در فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین آفتامات دینام چری در فروشگاه ترودو

برای دریافت نخوه خرید آنلاین آفتامات دینام چری در فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می ‌کند، همچنین با تولید چند هزار دستگاه، انواع خودرو جایگاه دهمین خودرو ساز بزرگ چین و از نظر کیفیت هفتمین جایگاه  را به خود اختصاص داده است. امروزه چری در ایران مدل­ های مختلفی از خودرو ها را مونتاژ کرده و روانه بازار ایران می ­نماید. هدف شرکت خودروسازی چری تولید و وارد و صادر کردن انواع خودرو های سنگین و سبک  به سایر کشور ها از جمله ایران می باشد، البته چری در حال حاضر انواع خودروهای هاچ بک، سدان، کراس اوور و تولید خودرو های الکتریکی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

آفتامات دینام چیست و چه کاربردی دارد

خرید آنلاین آفتامات دینام چری در فروشگاه ترودو

با این که دینام دستگاه نسبتا ساده ای است و از چند بخش کوچک تشکیل شده است ولی نقش حیاتی را در خودرو ایفا می کند، در واقع دینام مولد جریان مستقیم می باشد که به طور کلی از قطعات بسیار مهمی تشکیل شده است.

رگلاتور در دینام که در بین عموم به آفتامات مشهور است نام یکی از قطعات مهم دینام است، وظیفه آفتامات دینام کنترل جریان الکتریکی ورودی آرمیچر است ودر واقع آفتامات با کنترل جریان ورودی آرمیچر بطور مستقیم بر توان خروجی دینام تاثیر می گذارد به این ترتیب آفتامات دینام همواره بر توان الکتریکی خروجی دینام نظارت دارد. به بیان دیگر هنگامی که دور موتور بالا می رود و ولتاژ برق تولیدی در دینام زیاد می شودف اگر این افزایش از حد مجازی بیشتر شود باعث سوختن مصرف کننده های خودرو و یا آسیب دیدن آن ها می شود؛ همچنین اگر دور موتور پایین باشد یا موتور خاموش است دینام به باتری متصل شود جریان برق از باتری به دینام می رود و باعث سوختن دینام می شود، بنابراین برای جلوگیری از موارد گفته شده از آفتامات استفاده می گردد. پس می توان گفت که از آفتامات برای کنترل ولتاژ تولیدی و جریان مصرفی استفاده می شود و با این عمل از صدمه دیدن و سوختن مولد برق و مصرف کننده ها جلوگیری می کنند البته همانطور که بالاتر هم گفتیم این قطعه رابطی بین دینام و باتری ماشین می باشد. ریگلاتور های دینام در گذشته از رله و مقاومت سیمی ساخته می شدند و به آن ها آفتامات می‌ گفتند، این نام همچنان امروزه برای رگلاتور دینام بکار برده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله  خرید اینترنتی لوازم یدکی چری مطالعه فرمایید!

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید آنلاین آفتامات دینام چری در فروشگاه ترودو

یکی از مزایای مهم خرید آنلاین نظارت زیاد می باشد، در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بیش تری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها اعلام کنند. از طرفی دیگر وجود فضای رقابتی زیادی میان فروشگاه ‌های اینترنتی باعث می ‌شود تا فروشگاه‌ های آنلاین برای جذب و جلب توجه مشتری و گرفتن رضایت آن‌ ها حتی بیش ‌تر از مراکز مسئول کنترل فروشگاه‌ های اینترنتی بر روی محصولات خود نظارت کنند و تلاش کنند تا بهترین کالای بازار با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. بعضی از این فروشگاه‌ ها حتی تضمین بهترین قیمت را نیز به مشتریان خود می‌ دهند و خیال مشتریان از این لحاظ می ‌تواند راحت باشد.

برای خرید آنلاین لوازم یدکی چری و سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است که وارد وب سایت این مجموعه شوید، سپس کالای مورد نظر خود را سرچ کنید و بعد از خواندن مشخصه نکات فنی قطعه و مقایسه قیمت و جنس قطعه با سایر قطعات موجود در اینترنت و استفاده از مشاور آنلاین سایت، قطعه را از منبع اصلی با پیک فوری خریداری کنید. برای خرید آنلاین آفتامات دینام چری در فروشگاه ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نه =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا