بلبرینگ کلاچ جک J3

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

بلبرینگ کلاچ جک J3

برای خرید بلبرینگ کلاچ جک J3 از فروشگاه آنلاین ترودو با کا همراه باشید. شرکت خودرو سازی جک همیشه به عنوان برند کامیون‌ سازی معروف بود، اما در سال 2008 این شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودرو های سواری وارد شود و این موضوع با تولید اولین سدان بینگیو نام داشت اغاز شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل می‌ شد و در این سال ها شرکت خودرو سازی جک تنها خودرو سازی بود که هم در زمینه خودرو های سنگین و هم در زمینه خودرو های سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت می‌ کرد. سال ۲۰۱۰ جک موفق شد، جایزه ملی کیفیت را در چین دریافت کند، همچنین در سال 2011 هم شرکت جک با صادرات خودرو هایش راه خود را به برزیل باز کرد و یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتور های دیزلی را بستند و تا سال 2016  شرکت جک به تولید انواع مختلف خودرو پرداخت و در این سال قرارداد همکاری مشترک با شرکت فولکس واگن را نیز بست؛ در اواخر سال 2017 هم شرکت جک-فولکس واگن تاسیس شد که این شرکت مشترک در سال 2018 برند جدید SOL را راه‌ اندازی کرد و در سال 2020 هم شرکت جک و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌ گذاری کردند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید  خرید آنلاین آینه بغل خودرو های جک  را مطالعه کنید.

جک J3 یکی از سدان‌ های جمع‌ و جور شرکت جک می باشد که در سال 2009 به بازار چین معرفی شد، همچنین این خودرو که با نام‌ هایی همچون A13 و توجوی شناخته می‌ شود، در سال 1391 بعد از توقف تولید فولکس واگن گل، به عنوان جایگزینی برای این خودرو به بازار داخلی عرضه شد. در ابتدا تنها نمونه هاچبک این خودرو به بازار وارد شد، اما پس از چند ماه نمونه سدان آن نیز در خط تولید قرار گرفت.

بلبرینگ کلاچ چه اهمیتی در خودرو دارد

یکی از مهم ترین قسمت های مربوط به یک خودرو را سیستم کلاچ خودرو شکل داده است و بلبرینگ کلاچ یکی از مهم ترین قطعات مورد استفاده در خودرو ها می باشد که نقش مربوط به این قطعه و سیستم، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده. اصلی ترین کارایی مربوط به این قطعه، انتقال و کنترل نیروی مکانیکی می باشد. کلاچ می تواند نیرو را از یک شفت به شفت دیگری هدایت کرده و آن را مدیریت نماید؛ همچنین از مهم ترین وظیفه ی مربوط به بلبرینگ کلاچ می توان به: تعویض کردن دنده/ خلاص کردن خودرو/ قطع کردن ارتباط میان گیربکس با موتور/ وصل کردن ارتباط میان گیربکس و موتور/ انتقال نیرو و… اشاره کرد.

از مهم ترین علایم مربوط به خرابی بلبرینگ در سیستم کلاچ خودرو، می توان به مواردی چون:  سفتی پدال کلاچ/ خورده شدن چرخ دنده/ صدا های بسیار عجیب و غریب از کلاچ/ لرزش پدال کلاچ و… اشاره کرد، که در این شرایط بهتر است این علائم را جدی بگیرد و به موقع اقدام به تعویض و تعمیر خودرو کنید؛ چرا که هر یک از این نشانه ها می تواند نشانگر بروز یک مشکل اساسی در سیستم کلاچ خودرو باشد که در این صورت راننده ها نمی توانند دنده ها را به راحتی تعویض کرده و نیروی لازم را در خودرو خود ایجاد کنند.

نحوه خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی جک و سایر خودرو های چینی اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعاتی که در فروشگاه آنلاین ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. بنابراین شما با خرید آنلاین لوازم یدکی جک از فروشگاه ترودو نه تنها از یک خرید آسان و راحت بهرمند می شوید بلکه خریدی مطمئن، با کیفیت و قیمت مناسب را نیز تجربه خواهید کرد. برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ترودو تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا